Hello Krabi

2 augustus 2016

Maandag reisdag. Van Chang mai naar Bangkok en van Bangkok naar Krabi. We vliegen met thai lion air en die is goedkoop en goed maar vliegt niet rechtstreeks dus maken we een tussenstop. Het is ongeveer 1600 km totaal en 2x een uur vliegen. Omdat we van te voren geboekt hebben op het promo tarief betalen we ongeveer 1500 bath totaal pp. 39 euro pp. Net zo duur als dat je met de nachtbus of trein zou reizen maar dan wel wat sneller. De vliegtuigen zitten meestal wel vol ook met Thaise mensen. Eenmaal aangekomen op Krabi nemen we de taxi naar onze bamboo villa wel met eigen badkamer en veranda. En wifi dat dan ook wel weer. Voor 6,5 euro per villa per nacht (!) blijven we 2 nachtjes. Wat we dan gaan doen moeten we nog besluiten ook afhankelijk van de weersverwachting. Aan deze kant van Thailand kan het nogal nat zijn, het lijkt nu mee te vallen. Lekker italiaans gegeten bij een Italiaan die getrouwd is met een Thaise. Morgen naar Ao Nang beach en misschien met de boot naar Railey.