Kanchanaburi river kwai

26 juli 2016 - Kanchanaburi, Thailand

Vanochtend ging de wekker lekker vroeg om 5 AM. 7 uur namen we het vliegtuig terug naar Bangkok. We vlogen met thai lion air super geregeld, nieuw vliegtuig boeing 737. Ze staan op de zwarte lijst maar hier niets van te merken. Daarna taxi gepakt naar mo chit busstation en vandaar met een mini van in 2,5 uur naar kanchanaburi. We verblijven in vn guesthouse: kamers op een raft op de river kwai. Eenvoudige accommodatie maar heel mooi uitzicht en heerlijk eten curry en noodle soup voor lunch I like! Noa was niet helemaal lekker door de warmte 35 graden en wat uitgedroogd.even rustig aan. Frits en kim zijn naar de brug over de river kwai gewandeld. S avonds nog even naar de winkelstraat en bij een kraampje gegeten. Morgen naar erawan watervallen! Zin in!

1. Annemarie Mook:
    27 juli 2016
    Ha wereldreizigers! Super leuk om jullie blogspot te leen. Jullie zijn lekker bezig! Hopelijk is Nog weer een beetje opgeknapt. Veel plezier, de komende tijd ( maar dat zal wel lukken).