Bangkok dag 2

22 juli 2016 - Bangkok, Thailand

Wauw wat een gave dag vandaag. Eerst een fietstocht door het locale bangkok met co van kessel tours dwars door kleine straatjes overdekte marktjes met alle geuren en kleuren. Mooie tempels gezien, lokaal fruit geproefd en een lekker pepertje (!!) Heel goed verzorgd een aanrader als je ooit in Bangkok bent. Lekker geluncht bij river view guesthouse en vandaar in de tuktuk naar Wat Pho met de liggende buddha. Daarna naar de backpackers regio en khan sae road naar de markt. Elles had een thaise massage nog tegoed voor haar verjaardag Wauw dat is niet zachtzinnig ben helemaal gekraakt, maar wel heel goed! Voet en lichaamsmassage best pijnlijk vooral mn benen(waarschijnlijk morgen blauwe plekken haha). Op straat gegeten met zn allen voor 4 euro. Heerlijk! Pad thai , fried rice en springrolls. Met de tuktuk naar huis en ff chillen. Morgen nog een dagje bangkok en dan weer door. Ik moet zeggen het afdingen gaat ons steeds beter af. Taxi's rijden bij de toeristische plekken niet op de meter, best lastig.