We zijn in Bangkok 21 juli dag 1

21 juli 2016 - Bangkok, Thailand

We zijn vandaag in Bangkok aangekomen. We hebben een goede voorspoedige reis gehad met een tussenstop van 2,5 uur in Kiev. Best een modern vliegveld, niet heel groot maar lekker gegeten. De vlucht met ukraine airline ging ook prima, geen dronken oekrainers zoals in reviews te lezen viel. Prima verzorgd maar geen luxe, 3x dezelfde film gezien haha. Om 10.30 am kwamen we vanochtend aan, bagage kwam gelukkig ook mee. Meteen een beetje geld gewisseld, flesje water gekocht om geld klein te maken en met de taxi naar het hotel isanook. Daar moesten we nog even 2 uur overbruggen voordat we in de familiesuite konden inchecken. Even rondgekeken in de omgeving en daarna lekker in het zwembad en jacuzzi gezeten. S avonds nog lekker gegeten spicy! bij een klein eettentje aan de weg rijst en 2 soorten saus en noodlesoep en 2 flesjes water (160 bath 4 euro). Daar kan je het zelf niet voor maken. Zo nu zijn we moe..eerst heerlijk slapen en morgen vroeg op voor een fietstour met co van kessel tours. Hopelijk regent het niet al te veel.