Home sweet home!

31 juli 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Op 29 juli ging om 4 uur de wekker. Eerst de huurauto terugbrengen op het vliegveld en dan met de pendelbus naar de terminal. We vlogen met United Airlines van Los Angeles via Washington naar Amsterdam. Op het vliegveld in Los Angeles kwam Kim erachter dat ze haar telefoon niet meer in haar broekzak had zitten, paniek! Overal gezocht maar helaas niet meer gevonden.. De vlucht en aansluitingen gingen goed en op 30 juli kwamen we om 7 uur s ochtends aan op Schiphol. Home sweet home! Ook weer lekker om thuis te zijn en alles te kunnen wassen! De tijd is omgevlogen! Bedankt voor het meelezen en jullie interesse!

Top 10 van alle hoogtepunten

8. Big Sur rijden en walvissen zien

9. Yosimite Park en Sequioa bomen

10. Horshoe bend

Wat ging er goed?

Heel veel gelukkig. We hebben alles kunnen zien wat we wilden zien, route is prima bevallen, auto en motels ook vooral de zwembaden! Heerlijk om zelf je dag in te kunnen delen. We hebben volop genoten.

Wat ging er mis?

Dat Kim haar mobiel met foto's is verloren!

Noa had halverwege de reis een rare uitslag op haar arm, met wat medicijnen ging het snel over.

Elles wilde nog een beer zien in het wild maar helaas niet tegengekomen, of misschien maar goed ook!

Wat was er raar?

1. Zoveel dakloze mensen en zo verwaarloosd. Schreinend om te zien

2. De contrasten met arm en rijk, spanningen tussen blanke politieagenten en gekleurde medemens

3. Zoveel Jappanners gezien in Amerika, bussen vol allemaal met selfiestick!

Wat een groot land en wat een diversiteit en prachtige natuur. Nederland is 41.526 km². Death valley alleen al is bijna een derde van Nederland met 13.518 km². Bizar.

Als je de kans hebt, ga er zeker heen, ik heb nog wel wat tips!

1. Anouk:
    2 augustus 2015
    Die tips willen we graag en moeten dan ook snel een afspraak maken om de foto's en verhalen te zien en horen :)
  2. Carolina:
    4 augustus 2015
    Echt ontzettend leuke foto's en verhalen Elles! Zal ik na het lezen en zien hiervan toch nog overstag gaan en Rene zijn droomvakantie laten uitkomen ... :)! Het was leuk om jullie zo te "volgen"