Chang mai

30 juli 2016 - Chiang Mai, Thailand

We zijn alweer een dikke week in Thailand en voelen ons echt thuis in het land. Jammer dat zoveel andere Nederlanders dat ook ontdekt hebben haha. Opmerkelijk ook veel Belgen en Fransen en weinig Duitsers. Donderdag hadden we een reisdag van kanchanaburi terug naar bangkok met de minivan met airco dit keer een dikke 3 uur. Toen met de taxi naar het vliegveld en haasten naar de gate want we waren laat. Met een bus op het vliegveld naar het vliegtuig en noa viel bijna flauw. Ze is verkouden door de airco's hier en heeft wat verhoging af en aan. Ze heeft ook wat meer last van de warmte dan de rest van het gezin. In het vliegtuig ging het wel weer. Daarna met de taxi naar het guesthouse met zwembad een heerlijk plekje. S avonds heerlijk gegeten bij een restaurant buiten op de nachtmarkt met een kaart met wel 200 gerechten uit Thailand, italie en amerika. En nog snel, lekker en voor 13 euro afgerekend. De inmens grote overdekte nachtmarkt heeft talloze kramen met souvenirs uit heel Thailand. Horloge sir.. ? Ze spreken allemaal wel een woordje Nederlands. En in de taxi vragen ze waar je vandaan komt en ze zeggen allemaal oh football yes?